recenze

Hit kulatý štětec na oční stíny - Makeup Revolution

8:54:00 Nela Procházková 4 Comments

Už dlouhou dobu tu na blogu nebyla recenze na nějaký štětec určený na make-up nebo na obličejové části. Proto to musím napravit a dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na druh jednoho štětce, který je hodně populární a má mnoho oblíbenkyň, ale i kritiků. Jak jsem na tom já? To se brzo dozvíte :) 

Určitě Vám tento druh štětců neunikl, to dle mého ani nemohl. Protože pokud se pohybujete v branži líčení, tak se o různých make-upových novinkách dozvíte a k nim patří i kulaté štětce. Kulaté štětce začala vyrábět i značka Makeup Revolution  a jelikož mě štětce zaujaly, chtěla jsem nějaký vyzkoušet a na oči mám pouze pár štětců od pár značek, tak jsem se rozhodla vyzkoušet právě štětec, který je určen na oči. 

Co kulatý štětec na oči slibuje?
- flexibilní štětiny
- jednoduchá a bezchybná aplikace krémových i pudrových stínů
- štětiny jsou vyrobeny z nejjemnějších syntetických vláken

Velice se mi líbí vždy balení štětců od této značky. Není to můj první štětec od Makeup Revolution. Ve své sbírce štětců na líčení od ní vlastním ještě konturovací štětec, který mám již více jak rok, používám jej každý den a je stále jako nový! Ale recenzi na něj jsem již psala na blogu :) 

Obal je opět v černo-zlatém provedení, což mi přijde luxusní a krásné. No a samotný kulatý štětec je v rose gold provedení, což je ještě krásnější. Miluji rose gold barvu, ale myslím si, že nejsme rozhodně jediná :) Jedná se o kombinaci matné i lesklé barvy. Velikost štětce je celkem menší, než jsem zvyklá u klasických štětců. Ale hezky se mi vleze do ruky a nemám s jeho velikostí žádný problém. Možná, že je to i lepší, jelikož se mi krásně vleze do mé kosmetické taštičky a nezabere mi skoro žádné místo. Ano, tenhle štětec bude na cestování skvělý. 

Štětec není vyroben ze dřeva, jak je mnoho štětců a skoro všechny, ale je vyroben z plastu. Jak výrobce již uvádí a já píši v tom, co slibuje. Tak štětinky jsou vyrobeny z velice jemných syntetických vláken. A když uvádím, již po druhé, že jsou jemné, tak jsou opravdu jemné a na dotyk úžasné, co teprve ale na očích, to je jak peříčko. Štětinky mají barevné přechody od nejsvětlejší barvy, až po tmavě hnědou. 

Tím, že držátko je jakoby ploché, tak se úžasně drží v ruce. Mnohem lepší, než kulatá držátka u všech štětců, které vlastním. Díky tomu, že štětinky jsou vcelku dlouhé a do kulatého tvaru, tak aplikace stínů je opravdu snadná a rychlá. 

Velice dobře se s nimi nanáší snad všechny druhy očních stínů, které existují. Parádně se stíny nanáší, jak na pohyblivé víčko, tak i do záhybu oka a dobře se s nim i blendí. Dostanete s ním opravdu všude, kam potřebujete. Štětec používám již několik měsíců, takže jsem ho několikrát umývala a ani jedna štětinka mi nevypadla. Jemnost je stále stejná a štětec vypadá jako nový. Ani barva na držátku se mi neseškrábala a to štětec tahá ve své kosmetické taštičce s plno dalšími věcmi. 

Kdyby tento štětec měla porovnat s klasickým štětcem na oční stíny, tak tento u mě vyhrává na plné čáře. A je jedno od jaké značky by byl ten klasický. Opravdu snadno a hlavně rychle se s ním stíny nanáší, dostane se všude, kam potřebujete, takže nemusíte mít 8 druhů štětců na oči. 

Rozhodně to není můj poslední štětec z řady kulatých štětců od značky Makeup Revolution. Ve své nabídce má značka i sadu na konturování, na tvář malé, střední a velké velikosti, sadu na oči, na tvářenku a bronzer, na oční stíny oválný, na oční stíny kulatý se špičkou a na oční linky. 

Štětec na oční stíny kulatý stojí 143 Kč, ale nyní je ve výprodeji, jinak jeho běžná cena je 179 Kč
Štětec zakoupíte TADY

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Tyto kulaté štětce jsem už viděla, ale asi bych se s nimi úplně neztotožnila, mám ráda ty klasické ploché :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Co jsem slyšela, na oční stíny je tenhle typ štětců fajn, ale prý je na konturování nepraktický. Takže kdybych se někdy rozhodla vyzkoušet, tak půjdu do tohohle. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka je s těmi na konturování velice spokojená a moc si e vychvaluje. Já s nimi zatím zkušenosti nemám, ale přemýšlím, že je vyzkouším. Každopádně ti moc děkuji za poskytnutí zkušenosti :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!