TIP

Malý nákup kosmetiky na léto!

16:02:00 Nela Procházková 2 Comments


Krásnou slunečnou neděli :)
Mám tu pro Vás opět nakupovací článek, jak je u mě zvykem a takovou klasikou po více jak jednom měsíci. Jelikož se blíží léto a sezóna dovolených, sluníčka a opalování. V mém dnešním mini nákupu nesměly chybět produkty na dovolenou. I když ne všechny produkty mám na dovolenou, i pár jich mám k účelům na doma.


Co jsem v mém nákupu měla tentokrát? 
- šampon na mastné vlasy - Ziaja 
- barva na obočí a řasy - Swiss O.Par
- olej na opalování SPF 30 - Garnier 
- voděodolné mléko na opalování SPF 30 - Hawaiian Tropic 
- ochranné opalovací mléko s makadamiovým olejem SPF 50 - Farmona 
- vyživující šampon - Bione Cosmetics 
- gel na holení pro ženy - Gillette 
- neonový lak na nehty - Dermacol

V záři jsem si objednávala na Notinu obrovské litrové balení šamponu na mastné vlasy od značky Kallos. No a jelikož jsem si vlasy nemyla pouze tímhle šamponem, ale střídala jsem ho ještě asi s dalšími několika jinými šampony, tak mi vydržel až do teď. Nyní už v něm nemám ani kapku, takže bylo na čase si pořídit opět nějaké větší balení. A protože já ráda zkouším nové produkty a značky, tak jsem vybrala jiný šampon, který je ale také určen na mastné vlasy. Obsahuje velice zajímavé látky, jako je např. výtažek z levandule, polyquaternium, provitamín B5 a kokosové glykosidy. Jelikož mám na recenzování opravdu mnoho produktů, tak mi recenze na tento šampon vychází až na říjen. Velké 500 ml balení stálo 69 Kč. 

Barva na obočí a řasy od Swiss O.Par 
Ano, až k tomhle produktu jsem došla. Jsem zvědavá, kam to až půjde. Začala jsem klasickým stínem na obočí, tužkou, gely, pomádou a nyní jsem už u barvy. No řeknu Vám, že vybrat si barvu na obočí zas tak jednoduché, jak jsem si myslela není. Proč? Protože některé barvy obsahují pouze gel a musíte si k ní dokupovat ještě jeden velice důležitý produkt, bez kterého by to nešlo. Ale já narazila na barvu, které v balení i ten produkt č.2 obsahuje. Jsem bruneta a věděla jsem, že řasy si barvit nechci, takže jsme volila hnědý odstín. Recenze na barvu bude v listopadu. Cena barvy je 169 Kč. 

Olej na opalování SPF 30 od Garnier 
Vždy jsem používala mléka na opalování a oleje jsem používala velice málo. Ale vždy se mi líbilo, jak jsou ženy u vody naolejované a krásně se lesknou. Proto jsem si i já objednala jeden olej na vyzkoušení. Zvolila jsem tenhle, jelikož na něj jsou samé kladné recenze. Recenze bude v srpnu. Cena při 150 ml je 175 Kč. 

Voděodolné mléko na opalování SPF 30 od značky Hawaiian Tropic 
Samozřejmě se vždy hodí i nějaký ten voděodolný produkt. Při prohlížení nabídky opalovacích přípravků jsem narazila na značku Hawaiian Tropic, což je pro mě neznámá značka. Ale u produktu na něj byly všechny recenze kladné, tak snad i u mě bude spokojenost. Recenze bude také v srpnu. Cena za 200 ml je 171 Kč. 

Ochranné opalovací mléko s makadamiovým olejem SPF 50 od Farmona 
Opět pro mě neznámá značka Farmona. Normálně bych si asi mléko s SPF 50 nekupovala, i když na obličej možná. Ale letos poprvé v létě se budu opalovat i s tetováním, které není zrovna nejmenší, takže nějaká ta ochrana proti vyblednutí se určitě bude hodit. Recenze bude jak jinak, než v srpnu. Cena za 100 ml je 109 Kč. 

Vyživující šampon pro všechny typy vlasů od Bione Cosmetics 
No a protože jsme už dělala nákup kosmetiky na dovolenou, tak nesměl chybět ani šampon, který dokonale voní po kokosu. Takže těžko se mi bude ještě přes měsíc odolávat, abych ho nestihla vypotřebovat ještě dřív, než na dovolené. Recenze bude v listopadu. Cena za 260 ml je 69 Kč. 

Gel na holení pro ženy od značky Gillette 
Od té doby, co jsem začala používat různé pěny a gely na holení, tak mi v žádném případě nikde nesmí chybět. Někdy kupuji i raději do zásoby. Dříve jsme holila za pomoci sprchového gelu, atd.. Ale ty časy už jsou pryč a já sama konečně poznala, co mé pokožce nejvíce vyhovuje. Abych na dovolenou netahala zbytečné velké balení, tak jsem si pořídila cestovní balení gelu, který je určen na citlivou pokožku. Recenze bude až v prosinci. Cena za 75 ml je 35 Kč. 

Neonový lak na nehty od Dermacol 
Již několik let si pravidelně na každé léto kupuji ty malinké neonové laky. Jelikož jsou malé, tak se Vám vlezou snad i do té nejmenší kosmetické taštičky a vypotřebujete ho celý, díky jeho malému množství. Nestane se Vám, že lak vyschne, atd.. a vy ho ještě i když v něm máte ještě polovinu musíte vyhodit. Já mám tentokrát odstín 18 NEON Aloha. Recenze bude v prosinci. Cena je za 5 ml 36 Kč.  

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Opalovací mléko Hawaiian Tropic jsem používala, ale pak mi nějak z regálů zmizel, a tak jsem ho nahradila jiným. Ani jsem netušila, že se ještě prodává :-) ale co mě zaujalo asi nejvíc, je kokosový šampon, tu vůni miluji a k létu prostě patří :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, jsem asi pozadu, ale vůbec jsem netušila, že znaška Hawaiian Tropic existuje. No a ten kokosový šampon voní fakt božsky! Také tu vůni kokosu miluji a vůbec mi nevadí, že je to někdy až moc naparfemovaný :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!