recenze

Pastelový lak na nehty - Maybelline

11:09:00 Nela Procházková 4 Comments

Krásnou neděli!
Dlouho tu na blogu nebyla žádná recenze na lak na nehty, že? Tak dneska to musíme napravit, protože hned za rtěnkami mé oblíbené kousky na zkrášlování patří laky na nehty. 
Značku Maybelline mám celkem oblíbenou a některé kosmetické kousky používám velice ráda, ale co se týče laků na nehty, tak to s nimi až takové zkušenosti nemám. Ne, že bych nikdy žádný Maybelline lak neměla, ale vlastním jich, že bychom to na jedné ruce spočítaly :-D

Když jsem ale před několika měsíci objednávala z e-shopu notino.cz, tak tam měly velice dobrou akci na vybrané odstíny. Jeden vybraný lak stál opravdu velice směšnou částku. Já chtěla nějaký pastelový odstín. Vybírala jsem mezi baby blue (č.286) a pastelově zeleným (č.214 - Green with Envy), nakonec zvítězil pastelově zelený odstín, jak můžete sami vidět!


Co lak na nehty slibuje?
- snadná aplikace
- rychle schne
- dlouhá vydrží
- široký výběr odstínů
- neobsahuje formaldehyd, DBP a toluen


Výběr odstínů má Maybelline opravdu bohatý a to nejen na e-shopu, ale i v drogériích, kde se tyhle laky také prodávají :) Lahvička má klasických 7 ml, což je velikost, kterou mám tak nejraději. S lakem nemusím šetřit a nemám strach, že pokud ho budu často používat, tak mi brzo dojde, ale ani mi nevyschne. Štěteček je širší, než jsme zvyklá (já hlavně používám laky od Avonu), ale lakují se s ním nehty dobře, i když mám nehtová lůžka menší. 

Lak není ani moc hustý, nebo tekutý. Pigmentovaný je krásně, stačí jej nanést dvě vrstvy, které já nanáším u všech mých laků, co mám ve své sbírce. Schne rychle, taky aby ne, když označen jako rychle schnoucí lak, která uschne za 60 sekund, že? Těch 60 sekund můžu jenom potvrdit a to i při obou vrstvách, takže během několik málo minut máte nehty nalakované, lak je suchý a můžete jít něco dělat, aniž by jste lak někde otřely či sedřely, jelikož má i nějakou tu výdrž, ale k ní se dostaneme.

Ihned po nanesení a dále po zaschnutí se lak krásně na nehtech leskne, a to nepoužívám ani žádný top coat. Lak bez jakéhokoliv poničení mi na nehtech vydrží 3-4 dny, dle toho co zrovna dělám. Ale ty 3 dny drží opravdu krásně, což je slušný a k laku, který není gelový, tak mi to stačí. No a odstín je to opravdu nádherný, pastelový a vypadá na nehtech krásně. Zkrátka krásná jarní barvička :) Odstranění tedy odlakování jde s ním také snadno a rychle, žádný problém. Já používám odlakovač bez acetonu od značky Balea.

Stále mě ale láká si pořídit i ten druhý odstín, mezi kterým jsem se rozmýšlela. Myslím si, že v létě by vypadal na nehtech skvěle!

Akorát co mě mírně štve na laku z řady Colorama je to, že výrobce neuvádí nikde složení laku. Lak není zabalený ještě v papírové krabičce, tak jak to má Avon, takže ani na ní není uvedeno složení. Hledala jsem ho i na oficiálních stránkách Maybelline a bohužel bez výsledků. 

Cena laku je nyní 69 Kč
Lak Maybelline Colorama zakoupíte TADY

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. S Colorama laky mám dobré zkušenosti. všeobecně patří k těm nejlepším, co se dají v drogerii sehnat - aspoň podle mě! :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě nejlepší laky z drogérie z té levnější kategorie jsou od Miss Sporty, a pokud bych to brala i z té maličko dražší, tak je to určitě G. Salvete a více cenově náročnější Sally Hansen :)

      Vymazat
  2. Maybelline má skvelé laky, tento odtieň je nádherný :) Zbožňujem pastelové farby

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!