recenze

Rudá dlouhotrvající rtěnka a konturovací tužka - Rimmel

19:48:00 Nela Procházková 6 Comments

Krásný první letní den přeji!
Kosmetická značka Rimmel patří mezi mé oblíbenkyně, sice ne tolik, ale nějaké ty produkty mám ráda a ráda se k nim vracím. Kdo sleduje tento blog delší dobu, tak ví, že jsem milovnice rtěnek, takže jsem si nemohla nechat ujít v té době novinku od Kate <3. Ano, píši v té době, jelikož jsem se k napsání recenze a otestování dřív nedostala.


Co dlouhotrvající rtěnka slibuje?
- dlouhotrvající efekt
- teplé odstíny
- zvýrazní rty
- krásný rosegold obal


První co rozhodně začnu na rtěnce chválit je obal, který se Kate opravdu povedl :) Jako mnoho holek, i já sem se naprosto zamilovala do rosegold barvy. Rtěnka krásně padne na můj bílý toaletní stolek. Navíc na vrchu vršku je vyražená korunka a z boku rtěnky je podepsaná Kate <3. První, co udělám hned po rozplynutí se nad krásným obalem je má závislost, nebo možná i úchylka? Zjistím jestli rtěnka příjemně voní a nebo při nanášení k ní raději nebudu čuchat :-D  No ale řeknu vám, že tu vůni bych mohla čichat od rána do večera. Opravdu! Vůně je taková sladká, šťavnatá a cítím z ní vůni jahod a malin, skvělé na léto. 

I když mám opravdu hodně rtěnek a to ve všech možných barevných variantách, tak stále hledám svojí oblíbenou rudou rtěnku, ke které by se ráda vracela. Proto jsem byla moc ráda, že jsem mohla zkusit tuhle a třeba se v ní najdu a právě ona bude ta pravá.

Na výběr máte ze čtyř různých odstínů, takže si vybere každá dle svého gusta. Já mám jediný rudý odstín, který má název 51 muse red. Dále tam je ale takový do fialova, světle růžový a nude. 

Musím pochválit tvar rtěnky, který je tzv. do špičky a díky tomu se mi s ní dobře pracuje a jednoduše se aplikuje na rty. Ale aby aplikace byla ještě jednodušší a po vzhledové stránce rty vypadaly ještě lépe, tak mám k rtěnce i konturovací tužku. 


Co konturovací tužka slibuje?
- skvělý hrot
- nádherně s ní vytvarujete vaše rty
- dodá jim barvu
- dlouhodobá výdrž

Rtěnku jsem již popsala, ale než začnu hodnotit pigmentaci, výdrž a mnoho dalšího, tak vám představím její menší kolegyni bez které to není ono. 

Na výběr je z osmi odstínů. Já mám šťavnatě červený odstín, který je krásně červený jako čerstvé letní jahody ze zahrádky. Tužka je v plastovém obalu, který je tématicky ve stejném odstínu, jako to "překvapení" uvnitř plastového obalu. 

Když už jsme rozebraly vůni rtěnky, tak je potřeba ohodnotit i vůni tužky na rty. Ta ale ode mě nedostane chválu. Má takovou neutrální vůni, která nijak hezky nevoní, ale zase nemůžu říct, že by nějak smrděla, to ne.

Tužka má opravdu krásný a ostrý hrot, díky kterým se rty velice rychle vykreslují. Při aplikaci nepřetáhnete mimo vašich rtů. Vykouzlíte s ní jakkoliv tlustou čáru :) Poté stačí nanést pouze rtěnku, která je opravdu krásně pigmentovaná a s rtěnkou stačí přes rty přejet pouze jednou. Takovou barvu, jakou má rtěnka v obale, na swatchy vaší ruky, tak i takovou má i na vašich rtech. 

Rtěnka nějak neslepuje, nezalézá do vrásek, nedrolí se a oba produkty mají opravdu dlouhodobou výdrž. Co si pod dlouhodobou výdrží představit? V mém případě je to 4 až 5 hodin, pokud pouze pijete a zrovna tu dobu nic nekonzumujete. Schválně píšu v mém případě, jelikož vím, že každý produkt se chová na každé jinak :) S konturovací tužkou je to cca o 1 hodinu více. 

Rtěnka stojí 109 Kč
Zakoupíte TADY

Konturovací tužka stojí 89 Kč
Zakoupíte TADY

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Jednu podobnú, ale nude som mala v ELLE :D A totálne som si Rimmel zamilovala :) Skvelá recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na výrazné červené odstíny nejsem, spíš na nude. Ale vím, že najít rtěnku, co vydrží na rtech několik hodin, je docela kumšt :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, to máš naprostou pravdu! A když takovou najdeš, tak zjistíš, že má jiné nevýhody :-(

      Vymazat
  3. Rimmel rtěnky z edice od Kate mám dvě a obě jsou úžasné! Krásně se roztírají a vydrží! :) Tento rosegold obal se opravdu povedl a barvička je také moc hezká! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :) Já dokonce i přemýšlím o pořízení nějaké nude z této kolekce od Kate <3

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!