TIP

Smoothie bowl malina - výzva s Dione

8:49:00 Nela Procházková 2 Comments

Jednu dobu jsem zde na blog přidávala různé recepty se zdravými jídly celkem často. Myslím si, že to byl vždy 1 recept za týden. Potom jsem se od toho nějak upustila, možná, že mi došly nápady nebo nevím. Ale delší dobu jsem v hlavě měla pořád ten nápad, že občas s nějakým zajímavějším zdravým receptem na blog přispěji. No a díky výzvě na webu Blogerky.cz jsem se rozhodla tu mojí vizi uskutečnit. Web pro nás blogerky zveřejnil se značkou Dione výzvu, kde jsme si mohly vybrat dva druhy různých balíčků mraženého ovoce nebo zeleniny a vytvořit tak recept :)
Tento nápad mi přišel skvělý, takže já si vybrala směs lesního ovoce a mražené maliny. A jaký pokrm jsem vymyslela? Oba dva druhy mraženého ovoce jsem použila pouze na jedno jídlo, které je celkem známé na Instagramu a to protože je nejen velice chutné, ale pokud se hezky naaranžuje, tak i velice dobře fotogenické!

Smoothie bowl malina

Jak bych tenhle pokrm představila těm, kteří ho neznají? Asi bych začala tím, že mnoho lidí už smoothie zná, což je rozmixovaný nápoj z ovoce či zeleniny. Bowl znamená v překladu z angličtiny miska, takže si myslím, že už Vám je všem jasné, o co se jedná. 


Co na tenhle recept budeme potřebovat? 
- banán
- menší hrst mražených malin 
- dle potřeby mléko 
- 2 PL tvarohu 
- chia semínka
- kokosové chipsy

Smoothie bowl můžete mixovat v jakémkoliv nebo i s jakým koliv mixérem, který Vám dokáže rozmixovat mražené ovoce. Já vždy mixuji buď v takovém menším stolním mixéru a nebo ve smoothie makeru, oba dva to zvládají ukázkově. 

Do mixéru si nalámeme banán, já vždy používám nějaký nehezký až do černa, aby nemusela smoothie bowl doslazovat a bylo to čistě přírodně sladké. Přidáme hrst malin, chia semínka (já dala tak čajovou lžičku), dolijeme mlékem (raději méně, ať z toho nemáte opravdu nápoj) a mixujeme. Po chvilce přidáme tvaroh a mixujeme dál, nebo spíše šleháme, takže zvolte nižší rychlost. Rozmixovanou směs dáme do misky. Ozdobíme lesní směsí, kokosovými chipsy a chia semínky. 

Smoothie bowl malina je krásně našlehané a pokud by jste chtěly v těchto vedrech studené, jako zmrzlinu, tak můžete banán před mixováním na chvíli dát na mrazák. Teď už stačí cvaknout foťákem, maličko poupravit a zveřejnit na instagram, jak jsem to udělala já! :) 

Na závěr bych ještě chtěla dodat, jak mi mražené ovoce chutnalo! Opravdu mi moc chutnalo, protože bylo zmražené, tak akorát. Lesní směs má v celém pytlíku dobře rozložený poměr, jak ostružin, malin, borůvek a červeného rybízu. Maliny zahradní jsou v pytlíku po různých velikostech, což oceňuji, protože několikrát narazíte i na krásné obrovské kousky. Oba dva druhy nechutnaly nijak špatně, myslím to tak, že nebyly nějakou hořké, kyselé ani moc sladké. Jedná se zkrátka o čistě přírodní ovoce, které se posbíralo v přírodě, zabalilo, zmrazilo a vy si jej můžete užívat ve Vaší kuchyni. 
Mražené ovoce nebo zeleninu od značky Dione zakoupíte v prodejnách Billa, Albert, Coop, Hruška, Kaufland, Penny, Tesco nebo online objednáte na Kolonial a Rohlík

Moc bych chtěla poděkovat webu Blogerky.cz za vybrání do výzvy a značce Dione za poskytnutí, jak skvělého mraženého ovoce, ale i dalším druhům zeleniny, jako překvapení na ochutnávku. 

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Mňam! Vypadá to skvěle! Teď na léto prima na snídaně a svačiny :-)

    Pája, tp-bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná skvěle a opravdu zasytí na několik hodin :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!