recenze

Svíčka s vůní Honey Blossom od Yankee Candle - FotoRada.cz

17:24:00 Nela Procházková 0 Comments


Svíčky zbožňuji několik let, jsou mojí vášní a relaxem. Je mi jedno, jestli si svíčku zapálím na podzim, v zimě a nebo v létě při úmorných vedrech :-D Značka Yankee Candle u mě vede na plné čáře! Od ní mám jak vosky, votivky, skleněné svíčky i vonítka do auta.. 

Před několika týdny jsem si všimla na webu Blogerky.cz výzvy od různé věci z e-shopu FotoRada.cz. Na výběr bylo z 10 různých věcí na článek, já samozřejmě neváhala a do komentářů pod příspěvek uvedla, že bych velice ráda testovala svíčku s velice zajímavou a pro mě doposud neznámou vůní, která se jevila jako něco medového s doplňkem květiny. A jelikož píši tenhle článek, tak Vám je určitě jasné, že mám svíčku doma :) 

Svíčka s vůní Honey Blossom nebo-li Medový kvítek je půvabná směs, která má ve vrcholu purpurový nektar, v srdci medové pižmo a frézie, ale v základu čistou vůni dřeva. Tohle byl oficiální popis vůně od výrobce! 

Já si ihned svíčku očichala a ani jsem jí nemusela zapalovat a ucítila jsem přesné vůně, které výrobce uvádí v popisu. Ale na co by to byla svíčka bez zapálení, že? Takže jsem jí nafotila a vzápětí škrtla zápalkou a zapálila. Udělala ještě pár fotek pro Vás, přemístila svíčku na bezpečné místo a užívala si té krásné, jemné, nevlezlé vůně, která mi po pár minutách od zapálení provoněla celý pokoj a byla cítit až na vedlejší chodbu v domě. 

Opravdu jsem cítila med ve směsí s květinami, ale nebyly to takové ty květiny, co jsou moc vlezlé, které cítíte u babičky v předzahrádce. Ale zase pokud někdo nemá moc v oblibě vůni medu, tak by mu vůně nemusela tolik sedět, i když to všechno vykompenzuje vůně květin a dřeva. 

Já která si raději kupuje svíčky s vůní ovoce, čokolády a květiny úplně nemusí, tak tahle mi naprosto sedí! A opravdu bych litovala toho, kdybych tuhle vůni neměla doma :) Řekla bych, že se hodí jak do teplého, tak i do zimního období. Může Vám být jasné, jakou vůni pálíme v poslední době nejvíce, samozřejmě Honey Blossom!  

Svíčku mám v malé velikosti, ale vyrábí se i ve variantě jako vonný vosk do aromalampy, votivní, čajové svíčky, střední a velká. 
Malou velikost svíčky o 104 g zakoupíte nyní za 209 Kč 

Moc děkuji webu Blogerky.cz za vybrání do výzvy o produkt z e-shopu FotoRada.cz

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!