recenze

Vyhlazující krém proti zarudnutí pleti - Lirene

13:54:00 Nela Procházková 1 Comments



Značku Lirene jsem popravdě neznala, nikdy jsem od ní žádný produkt nezkoušela a to jich v nabídce nemá zrovna málo. Já se ke krému dostala úplnou náhodou, kdy jsem na nějaké sociální síti narazila na jeden testovací web, kde se testuje pouze značka Lirene. 



Co vyhlazující krém proti zarudnutí pleti slibuje?
- obnovuje a posiluje cévy 
- zabraňuje rozšíření cév
- redukuje zarudnutí pleti
- obnovuje strukturu pokožky
- regeneruje 
- zvláčňuje a vyhlazuje vrásky
- lze použít i jako podkladová báze pod make-up 
- krém je dermatologicky testován 

V nabídce mají několik druhů pleťových krému. I já si mohla vybrat, o který mám zájem. Pokud zrovna netrpíte na stejný problém jako já, ale krém by jste vyzkoušet chtěly. Tak máte na výběr - normalizační a matující denní i noční krém pro pleť s nedokonalostmi, hydratační krém pro zmírnění podráždění SPF 6 a výživný vyhlazující krém SPF 15. Samozřejmě v nabídce mají mnohem více krém, ale já Vám vypsala pouze ty, které jsou z řady Healthy Skin+ Redned Skin. 

Kelímek s krémem byl uložen v papírové krabičce. Velice se mi líbí kelímek, který je zajímavě řešený. Jelikož jeden kelímek je jakoby v druhým kelímku (na fotce to jde vidět). Kelímek je celý z plastu, což je pro mě mnohem lepší, když krém převážím. Nerada vozím skleněné věci. Etikety na krému jsou nalepené, ale jde vidět, že to nebude nic nekvalitního, jelikož se mi zatím neodlepil ani kousek. 

Krém má zajímavou konzistenci, kterou jsem si ihned zamilovala. Nemám moc v oblibě takové ty mastné krémy, které jsou buď moc husté nebo naopak tekuté. Tento je něco mezi, má až máslovou konzistenci, která mě a mé pleti naprosto vyhovuje. Pleť zbytečně nezatěžuje a krásně se roztírá. Je opravdu lehoučký a nedělá mastný film. Krém se má používat 2x denně, tedy ráno i večer, což je plus na cestování. Nemusíte vozit dva druhy krému, ale stačí vám pouze tento. 

Na vůně jsem expert a ke všemu, ale opravdu ke všemu čuchám :-D Nenanesla bych si nic na pleť, co by mým čichovým buňkám nevonělo. Tento krém jim ale voní, má příjemnou, jemnou vůni, která není vůbec dráždivá ani vtíravá. Krém se hezky a rychle do pleti vpije a pleť máte heboučkou jako hedvábí. Složením je i brusinkový extrakt, který já tam lehce a příjemně cítím :) 

Určitě vás zajímá, jestli krém splňuje hlavní slib. A tím je, jestli krém opravdu redukuje zarudnutí pleti. Krém jsem pravidelně testovala, každý den. Jenže v tu dobu jsem cca 2 týdny nepoužívala make-up a korektor s pudrem jen výjimečně, takže si myslím, že i za následek menšího začervenání má i tohle. Ale ano, musím uznat, že po ránu je pleť méně podrážděná a tím pádem i méně červená. Ale obecně na červenější pleť z důvodu tepla, atd.. trpím. V tom mě zbaví pouze velice dobře krycí make-up, ale ten chci používat pouze velice málo. Jelikož vidím, co to s pletí dělá, když ho nepoužívám. O tom ale také chystám napsat článek :) 

Závěrem téhle recenze je to, že krém doporučuji po stránce, co to s pletí dělá po nanesení. Pleť je opravdu krásně hebká, vyživená, pružná a možná i méně červená po ránu. Ale jestli zvláčňuje a vyhlazuje vrásky, to nemohu posoudit, protože má pleť je mladá a vrásky mám pouze ty z usmívání :-D!

Složení: Aqua, Mineral Oil, Cetearyl Glucoside, Glycerin, Shea butter, Isopropyl Palmitate, Caprylic triglyceride, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Bha, Pentaeryhrityl Tetraisostearate, Malpighia aacerola fruit extract, Silica dimethyl silylate, Pentylene glycol, Butylene glycol, Vaccinium cranberry fruit extract, atelocollagen, Diosmine, Sodium chondroitin sulfate, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl cinnamal, Limonene, Butylphenyl methylpropional, Linalool, Citronellool. 

Krém má 50 ml 
Cena je 129 Kč 
Zakoupíte TADY

Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. Mňa značka Lirene veľmi neláka, kamoška mala micelárku a tá bola podpriemerná.. :D

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!