recenze

Krémová rtěnka v odstínu Up The Amp – MAC

11:04:00 Nela Procházková 10 Comments


Tohle je předposlední recenze na mé kosmetické lásky! Před asi dvě měsíci jsem si zakoupila poslední rtěnku od mé milované rtěnkové kosmetiky MAC. Měla jsem dostatek času jí pořádně otestovat a teď je již ten pravý čas vám jí představit a ohodnotit, jak si u mě tahle krémové kráska s ne tolik přirozeným odstínem vedla.

Delší dobu jsem přemýšlela o nějakém netradičním odstínu. Ale nechtěla jsem žádný moc netradiční, jako je třeba modrý, zelený nebo černý. Ideální volbou byl fialový, který navíc byl i skladem. Tohle není můj první fialový odstín, protože mám už asi tři rtěnky s podobným ne-li stejným odstínem, ale jedná se o levnější značky a ne o MAC.


Z této řady Amplified Creme mám s tímhle odstínem tři rtěnky - Saint Germain, Chatterbox a nyní nově Up The Amp. 

Líbí se mi, že tenhle odstín se dá nosit v jakémkoliv ročním období. Kombinace s líčením a oblečením je trošku těžší, ale když vyberete ty správně kousky, tak fialkový odstín tomu dodá tu pravou třešničku na dortu! 

Rtěnka je opravdu krásně krémová a na rty se skvěle nanáší! Vyplní celé rty, není potřeba ani konturovací tužka a rtěnkou přes rty stačí přejet pouze jednou a máte skvěle pigmentovanou vrstvu, která Vám na rtech vydrží bez jídla několik hodin. Mě osobně na rtech pokud nekonzumuji žádné jídlo a pouze dodržuji svůj pitný režim (bez kávy), tak vydrží cca 4 hodiny. Dle mého je to velice slušná výdrž. Pokud ale máte raději lesklé odstíny, tak tahle by Vás možná mohla maličko zaskočit, protože ona po nějaké menší chvilce po nanesení jakoby zmatní a není úplně lesklá. Rozhodně na co nesmím zapomenout je to, že rty nevysušuje a vytrácí se postupně, takže nežmolkuje. 

I když se nejedná o úplně přirozený odstín, tak s rtěnkou nebudete vypadat, jakoby jste snědly borůvky. Jak rtěnka vypadá na rtech? Na to se můžete podívat na mém instagramu, kde jsem přidávala fotku :) 

Složení:
Ricinus Communis Seed Oil, Diisostearyl Malate, Trioctyldodecyl Citrate, Lanolin Oil, Caprylic Triglyceride, Euphorbia Cerifera Wax Cera/Polyacyladipate-2, Polyethylene, Microcrystalline Wax Microcristallina Microcristalline, Tricum Vulgare Germ Extract, Glycine Soja Seed Extract, Hordeum Vulgare Extract D´orge, Astrocaryum Murumuru Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Squalane, Cholesterol, Ceramide 3, Alumina, Tin Oxide, Linoleic Acid, Vanillin Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Blue 1 Lake, Carmine, Red 6, Red 7 Lake, Red 28, Red 28 Lake, Red 30, Red 30 Lake, Red 33 Lake, Yellow 5 Lake, Yellow 6 Lake. 

Rtěnka má 3 g
Cena rtěnky je 546 Kč 
Zakoupíte jí TADY

Dále si můžeš přečíst

10 komentářů:

  1. Nádherný odstín :-) Rtěnku od MAC zatím nevlastním, ale určitě se na ní chystám..

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín na živo vypadá ještě krásněji! Určitě si nějakou rtěnku od MAC pořiď. Já nelituji koupí ani jedné :)

      Vymazat
  2. Odstín je moc zajímavý, ale na mě a můj vkus moc tmavý :-) Tobě ale určitě sluší.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sluníčku hezky září :) Určitě by slušel i tobě!

      Vymazat
  3. Dokonalý odtieň, a aj pigmentácia :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!