recenze

Micelární voda pro smíšenou a citlivou pleť – Garnier

8:00:00 Nela Procházková 12 Comments


 Produkty na odlíčení make-upu a vyčištění pleti testuji asi nejčastěji ze všech produktů kosmetiky. Ale jejich vybírání patří k mé neoblíbené části. Důvodů je hned několik, tak například mám strach, že nesednou mým očím, které jsou citlivé, nebude kvalitní a špatně mi bude odličovat pleť a taky mi to přijde, jako nezajímavý produkt i když velice potřebný pro péči o pleť.

Často slýchávám a čtu, že micelární vodu se doporučuje používat pouze výjimečně a je určená spíše na cesty a k odličování na dovolené, aby jste sebou nemusely brát zbytečně více produktů a ona vám zastane ty ostatní, co necháte doma. Mnoho slečen, tedy hlavně těch mladších micelární vodu používají non-stop, což je špatně a pleti to nedělá vůbec dobře. Proto i já jsme si tuhle micelární vodu pořídila, ale střídala jsem jí i s normálním dvoufázovým odličovačem.
Co micelární voda slibuje?
- skvěle pleť vyčistí, zmatní a vyváží 
- skvěle odstraňuje make-up
- reguluje kožní maz
- čistí a osvěžuje 
- vhodná pro odlíčení celého obličeje 
- bez parfemace
bezoplachová 
vhodná pro smíšenou a citlivou pleť


Micelární voda má klasické balení, jako ostatní vody od Garnier, protože tohle není jediná, kterou značka vyrábí. Láhev je opravdu velká (400 ml), takže na nějaké cestování mi úplně vhodná nepřijde. Existují i další druhy, které se liší pouze tím, že jsou určené na jiný druh pleti. Jsou odlišené barvou. Tahle, kterou mám já má zelené víčko. Jedná se o tzv. 3v1 a to protože, čistí pleť, odlíčí make-up a zmatňuje. 

Micelárku jsem nanesla na odličovací tamponek a první co bylo, tak jsem si k ní přičichla. To jsem prostě já, nic co by mi nevonělo bych si na pleť nedala :-D Naštěstí, jak výrobce píše, tak je bez parfemace, což musím potvrdit! Na pleti hned při první zkoušce jsem měla klasický make-up, ale ani jeden produkt nebyl voděodolný. Vždy při každém odličování začínám u tváří a jdu postupně, obličej, obočí a až na konec oči (na ty si někdy vezmu nový tamponek). Micelární voda mě velice v pozitivním slova smyslu překvapila, jak krásně make-up dala z pleti pryč! Nemusela jsem ani tlačit, ale pouze jsem pleť hladila.

Teď přišly menší obavy, kvůli odlíčení očí. Ale i u jejich odlíčení si vedla na jedničku! Oči mi neštípaly, nebyly zarudlé a hlavně krásně odlíčené. Jen co mě trošku zarazilo u micelární vody při nanášení na tamponek bylo to, že pokaždé, kdy jsem si micelárku na špinavý tamponek přidala, tak make-up, co byl na něm jakoby trošku zmizel. Takže se složením to nebude úplně "eňo ňuňo", ale tak s tím úplně počítám. Není to žádný přírodní, bio, eko produkt! 

Pleť po odlíčení je krásně čistá, nelepí, není zarudla ani podrážděná. Já tedy i při tom, že se jedná o produkty 3v1 používám vždy nějakou pečující vodu. A jak jsem už na začátku téhle recenze psala, tak není dobré micelární vody, ať už se jedná o jakékoliv používat non-stop. 


Složení:
Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Alcohol Denat, Poloxamer 184, Polyaminipropyl Biguanide, Disodium Cocoamphdiacetate, Disodium EDTA.


Micelární voda mě stála 129 Kč 
Zakoupit si jí můžete na Notino.cz

Dále si můžeš přečíst

12 komentářů:

  1. ja patrím medzi tie čo miceralku používali stále, ale akosi som mala dosť vyhádzane čelo tak som ju prestala používať a tak isto aj krem na tvar a celkom sa mi stav zlepšil.. tak neviem k čomu su potom vlastne miceralky dobre lebo oči si odličujem vyhradne mliekom:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já odličovací mléko nemohu používat vůbec. A při představě, že ho použiji k odlíčení očí mi jde mráz po zádech :-D

      Vymazat
  2. To o micelárkach a ich používaní som nevedela. Nikdy som ju síce takto pravidlene nepoužívala ale ani toto info sa ku mne nedostalo :) aspoň budem vedieť, tie od Garnier ma vo výkladoch stále lákajú :)

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle informace jsem se dozvěděla asi před rokem, ani nevím kde :)

      Vymazat
  3. Tuhle jsem měla tak před rokem a naprosto jsem ji mmilovala. Ale teď se snažím zaměřovat na veganskou kosmetiku - netestovanou na zvířatech. Je zbytečný podporovat značky, které na zvířatech testují. Zvířata fakt nemusí trpět jenom kvůli našim stínům nebo micelárkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se poslední dobou zajímám více o přírodní kosmetiku a o tu, která netestuje na zvířatech. Ale ještě jsem nedospěla k tomu, abych všechny produkty vyřadila.

      Vymazat
  4. Milujem Garnier micelárky :) najmä klasickú sensitive :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té řady Sensitive mám také s jednou zkušenosti :)

      Vymazat
  5. Já teda micelárkou odličuji tvář, ale hned ji smývám gelem, tak snad to není tak hrozný :D Tuhle zelenou jsem ještě nezkoušela, používám modrou, ale tahle zní lépe :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, jestli gel pomůže nebo ne :) Ale pokud ti pleť nedělá problémy, tak tahle aplikace je asi v pořádku.

      Vymazat
  6. Ja som zas o micelárkach počula, že vobec nie su dobre pre plet, vraj to je ako keby si si na plet nanášala jarovu vodu. Neviem, kde je potom pravda, ale ja micelárku používam skoro každé ráno na také prečistenie pleti po noci. Nemám žiadne problemy, robim to tak už nejaký čas. Značka Garnier mi velmi nesedi, ale používam Mixu, Yves Rocher...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Mixa a Yves Rocher moc nepoužívám, budu to muset změnit :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!