TIP

Před dovolenkový nákup kosmetiky - notino.cz

8:00:00 Nela Procházková 19 Comments

 Třikrát hurá!!!
Zítra mě po dvou letech čeká dovolená u moře. Letím sama s mamkou do severní Afriky, takže jsem musela udělat před dovolenou ještě menší nákup kosmetických produktů. Možná se poté budete moc těšit na nějaký článek s fotkami z dovolené, ale nic nechci slibovat :)
Objednávku jsem dělala v pondělí brzo ráno a protože jsem v té době nebyla v Brně, tak jsem si balíček nechala dovést jednou ze služeb, co e-shop nabízí. Vybrala jsem si PPL a velice mile mě překvapila. Jelikož mi ještě ten večer přišel e-mail, že balíček převzali a druhý den mi ho v dopoledních hodinách doručí. Ráno mi opravdu přišla sms a za 3 hodiny jsem balíček měla doma! Což je fakt paráda :) 


Co jsem si objednala?
- depilační cukrová pasta - BioEpil
- ultra lehký pudr - Rimmel 
- řasenka pro objem s efektem umělých řas - Avon
- suchý šampon pro objem a lesk - Batiste 
- neonový lak na nehty - Dermacol 
- zklidňující krém (vzoreček) - Yasumi
- oční krém (vzoreček) - FlosLek Laboratorium 

Vždy jsem chtěla vyzkoušet k odstranění nežádoucích chloupků něco jiného, než je žiletka. Proto jsem dříve vyzkoušela i depilační krémy od různých značek, které jsme po několika pokusech ihned přestala používat a vrátila se zpět k žiletkám. Ale často jsme slýchávala  viděla depilační cukrovou pastu. Nakonec jsem si jí tedy objednala a těším se, zároveň se i bojím až jí vyzkouším. Plánuji jí vyzkoušet ještě před dovolenou :) Recenzi na pastu plánuji v říjnu. Cena za 350g je 240 Kč, ale já nyní koupila výhodné 400g balení! 

Snažím se na svojí pleť nedávat žádný make-up, BB cream, korektor ani pudr. Ovšem skoro pravidelně se mi stává, že týden v měsíci má pleť je plná pupínků (holky určitě tuší proč), takže těmto pomocníkům se nevyhnu. V zásobě mám světlé pudry a v létě jsem vždy krásně snědá, takže bylo načase si objednat pudr, který mi bude odstínově sedět. Doufám, že jsem si objednala správný odstín :-D. Tento pudr jsem ještě nikdy nezkoušela! Zaujal mě hlavně tím, že má vydržet 25h, kryje, sjednocuje a navíc je voděodolný. Mám ho v odstínu 004 Light Honey. Recenzi chystám v říjnu. Cena byla 165 Kč 

Pokud máte rády značku Avon, tak jste určitě zaznamenaly její novou kolekci, která má název Mark. Já jako dlouholetá milovnice téhle kosmetické značky jsem si musela něco objednat. No a protože mi pomalu již docházela má velice oblíbená řasenka od MaxFactor, tak jsem si objednala tuhle řasenku. Recenzi chystám na srpen. Cena byla 119 Kč 

Dlouho jsem suchým šamponům od téhle světoznámé značky odolávala. Mám zkušenosti pouze se suchým šamponem od Balei a Klorane. Jenže jsme zahlédla nějakou akci na tento suchý šampon, tak jsem malé balení přihodila do košíku. Recenzi chystám v říjnu. Cena za 50 ml byla 56 Kč  

Tyhle mini laky zbožňuji. Mám několik odstínů a stále kupuji nové. Na dovolenou jsme si vybrala odstín 12 Love. Recenzi chystám společně ještě s jednim odstínem v září. Cena za 5 ml byla 39 Kč 

Dále si můžeš přečíst

19 komentářů:

  1. Dovolenou si moc užij! :) Těším se na recenzi depilační cukrové pasty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. tú depilačnú pastu by som skúsila aj ja, už dlho ma lákajú takéto produkty, ale zase im veľmi neverím :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já jí teprve zkoušela na ruce a chce to cvik :-D

      Vymazat
  4. suchy šampon baptiste som si raz kúpila ten na hnedé vlasy a proste lepšieho záchrancu na rýchlo som nikdy nemala, sú fakt skvelé:) budem rada ak budu nejake fotky z dovolenky tak štastnu cestu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě váhala, jestli si koupit nějaký ovocný nebo ten na hnědé vlasy. Zvítězil, jak jde vidět ten ovocný, tak snad budu spokojená :) zatím jsem ho nezkoušela. Děkuji za moc milý komentář a za zájem o fotky z dovolené!

      Vymazat
  5. tie správne nákupy na letné relaxovanie!
    a, samozrejme, uži si dovolenku! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Peknú dovolenku prajem a tú cukrovú pastu chcem aj ja vyskúšať. ;)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle laky od Dermacolu jsou super :) notino mám moc ráda, dobrá volba! :D užijte si s mamčou dovču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt fajn. Používám ne roky v kuse, každé léto :) Děkuji a určitě si jí užijeme!

      Vymazat
  8. Uži si dovolenku!! Určite urob článok s fotkami z dovolenky. A moc sa teším na recenzie hlavne tej cukrovej pasty. xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, moc Ti děkuji! Článek s fotkami určitě udělám, vidím, že je o něj celkem zájem :)
      Taky se těším, jak depilační cukrovou pastu pořádně o testuji.

      Vymazat
  9. Preco prave notino? V com je ine ako ine e-shopy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z tohoto e-shopu objednávám přes rok a jsem s ním velice spokojená. Najdu tam všechny produkty, které potřebuji a také objevím nějaké nové. Mohu si objednávku vyzvednout a nebo pokud si jí zrovna nestíhám vyzvednout, tak si jí nechám dovézt domů a mám jí doma hned druhý den. Navíc má notino skvělé ceny :)

      Vymazat
  10. AVON riasenku mám veľmi rada, aj napriek tomu že nie je vodeodolná, prežije všetko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem také zjistila a vůbec jsem s tím nepočítala, takže jsem jí odličovala asi 5 minut :-D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!