recenze

Před sluníčkem je potřeba se chránit! Aloe Vera opalovací mléko & Aloe Vera After Sun - Avivir

10:34:00 Nela Procházková 10 Comments


Se sluníčkem v oknech a po celý den na obloze se setkáváme dlouho. Proto je potřeba se před nim pečlivě chránit! Na to ale mnozí zapomínají a nebo se jim mazat pokožku nechce. Potom toho ale litují a vyčítají si, že těch pár minut pro namazání neobětovaly. I já jsem toho takhle před dvěma lety litovala, když jsem se dokonale spálila v Bulharsku. Chtěla jsem být co nejdřív krásná čokoládka a místo toho mé celé stehno, bok a břicho zčervenalo. Večer se první známky spálení začaly projevovat a já se asi 2 den začala loupat. Proto jsem se tomu letos chtěla vyvarovat a nakoupila si tolik ochranných produktů, že ani ve dvou s mamkou na dovolené je nestačíme spotřebovat.

Opět web Blogerky.cz pořádal testovací výzvu na produkty, tentokrát se jednalo o ochranu před sluníčkem a po opalování. Značka Avivir byla pro mě před testováním neznámá, nikdy jsme o ní neslyšela, takže mě vyzkoušení produktů velice lákalo. Web mě k testování opalovacího mléka SPF 30 a After Sun s Aloe Vera vybral a já se mohla pustit do testování :)

Opalovací mléko SPF 30 Aloe Vera

Je voděodolné, neobsahuje parabeny, parfémy, barviva, alkohol a minerální oleje. Je vhodné i pro děti, citlivou pokožku, celé tělo i obličej. Obsahuje pouze organické sluneční filtry, rostlinné oleje, vitamin E a 70% koncentraci Aloe Vera.

Obal je klasická tuba o velikosti 150 ml, takže vydrží na několik desítek namazání celého těla i obličeje. Zbarvení nemá klasicky bílé, ale je mírně do žluto-zelené barvy. Nevím, jestli mě to jenom přišlo nebo je to fakt, ale po namazání mléka jsme měla dojem, že mi maličko zbarvilo kůži, jakoby jí dodalo efekt tmavšího vzhledu (jenom o trošku, takový ten nádech). Ale je to dost možné, protože výrobce sám upozorňuje, že po namazání je lepší pár minut počkat, aby mléko nezabarvilo oblečení. 

Výrobce také píše, že je bez parfemace, což mohu z části potvrdit. Ale popravdě jsem nějakou vůni z mléka cítila, ale nic hrozného. Kůže mi ale po mléku nevoněla ani nesmrděla, takže opravdu bude bez parfemace. 

Mléko jsem testovala pouze u nás v Česku, ale plánuji si ho vzít i na opalování do Tuniska, kde je sluníčko mnohem, mnohem více agresivnější a teprve tam poznám, jak kvalitní ochranu mi dodá. Pokud by jste ale mléko chtěly pouze na opalování u nás, tak teď vám mohu říct, že mléko DOPORUČUJI! Zaručí vám ochranu kůže celé vaší rodiny :) Navíc tohle mléko je dostupné ve dvou variantách. Máte na výběr SPF 30 nebo nižší a to je 15! 

After Sun Aloe Vera 
Podle názvu již můžete poznat, že se jedná o produkt po opalování. Má všechny stejné vlastnosti, jako mléko, takže bez všech škodlivých látek. Navíc posílí přirozenou obranyschopnost vaší pleti po opalování. After Sun chladí, zjemňuje, osvěžuje, regeneruje, snižuje zarudnutí a pomáhá k urychlení opálení vaší pokožky.  

Balení má totožné, ale barvu má čistě bílou a vůni jsem z něj necítila žádnou. Namazala jsem ho na pokožku po každém opalování. Bohužel nebo pro mě spíš naštěstí jsem neměla ani jednou pokožku spálenou, takže nemohu říct, jak moc spálené pokožce pomáhá. No a jestli urychluje hnědnutí kůže, to také nemohu posoudit. Tohle se posuzuje velice špatně. Ale jelikož obsahuje 90% Aloe Vera, tak si myslím, že opravdu spálené pokožce dokáže pomoct. I mě Aloe pomohla při spálené pokožce v Bulharsku. Oba dva produkty jsou označeny ekologickou značkou Severské labutě. 

Mnohem více ekologických produktů zakoupíte na e-shopu Zdraví nad zlato!

Děkuji webu Blogerky.cz za poskytnutí obou produktů k testování. 

Dále si můžeš přečíst

10 komentářů:

  1. Já opálení nemám na sobě vůbec ráda, proto se mažu furt! Ty produkty vypadají moc zajímavě, tak se na ně snad taky někdy podívám. :)

    https://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já opálení miluji :) Minulý léto jsem se po celou dobu mazala samoopalovákem. A letos jsem začala v zimě chodit do solárka, kam jsem chodila nepravidelně až do června :)

      Vymazat
  2. Já se nějak ani nemám čas opalovat tento rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tak takhle jsem na tom byla loni, proto jsem používala celé léto samoopalovák :-D Nemám ráda, když jsem bílá jako sýr :-D

      Vymazat
  3. Tieto produkty som chcela testovať aj ja, len sa na mňa neusmialo šťastie. No vyzerajú naozaj úžasne :) a som rada, že si s nimi spokojná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda, že jsi neměla tu možnost je vyzkoušet :(

      Vymazat
  4. túto značku nepoznám, ja používam Eucerin alebo biodermu :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě tebou zmíněné značky máme také velice ráda :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!