recenze

Příroda v kosmetice! Jemný krém na ruce a zklidňující avokádová maska - Nobilis Tilia

9:01:00 Nela Procházková 6 Comments

Miluji přírodní kosmetiku, to je prostě moje! Poslední dobou se jí více věnuji, i když stále používám i haldy normální kosmetiky. Ale doufám, že časem dojdu k tomu, že budu používat pouze k´přírodní kosmetiku, která mě baví mnohem více. 

Značka Nobilis Tilia byla před vyzkoušením obou produktů pro mě značkou neznámou, možná jsem o ní někdy slyšela. Po ukázání obou produktů sestře, když mi je pošta dovezla, mi je vychválila horem dolem, že určitě budu spokojená. Že ona od této značky má pro sebe i děti plno produktů. Zasmála jsme se, když mi produkty pro děti různě jmenovala, jelikož se jedná o českou firmu, tak si je různě pojmenovaly, aby si je děti snadno zapamatovaly. A to se u dětí mé sestry rozhodně povedlo! Její malá dcerka si vždy večer při koupání říká o Jůlinku, Žofinku nebo Toníka. 

K těmto produktům jsem se dostala čistě náhodou, když webový portál Blogerky.cz opět pořádal testovací výzvu. Na výběr byl ze dvou masek a krému na ruce. Já dala přednost zklidňující masce s avokádem, protože jí mívám často podrážděnou a hlavně začervenalou. Ale i ta druhá varianta, což byla čistící tužebníková maska pro mastnou pleť by se mi hodila :)

Zbožňuji majitelé značek, když do produktů dávají kousek sebe <3! A přesně o téhle značce to mohu říct, protože mi mimo jiné k produktům došel i ručně psaný dopis. To je něco tak krásného, že Vám to hned vykouzlí úsměv na tváři. 

Začnu s produktem na ruce. Jedná se o jemný krém na ruce, který má velice zajímavou vůni. Ani nevím k čemu bych jí přirovnala, ale je mi příjemná. Po přivonění ke krému lze poznat, že se jedná o něco na přírodní bázi, což rozhodně nemyslím nijak špatně! Občas se mi stává, že nějaké přírodní produkty mi vůbec nevoní, jelikož z nich cítím moc přírody, bylinek a vše je na mě velice silně aromatické. U tohoto krému je ta vůně příjemná, nevtíravá. 

Krém slibuje hydrataci, zvláčnění a zjemnění pokožky rukou. Vhodný pro všechny typy rukou. Aplikace je snadná, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastných rukou. Obsahuje vitamíny, D-panthenol a vysoce kvalitní BIO oleje. Jedná se o praktické kabelkové balení v pístovém dávkovači. 

Jako první mé hodnocení nastává u balení, které výrobce popisuje jako velice praktické do kabelky. Což mě se úplně tak nezamlouvá a v kabelce mnohem raději nosím ty klasické malé tuby, které nezaberou žádné místo a vlezou se mi i do té mé nejmenší kabelky. U tohoto balení s tím nemohu souhlasit a spíše mi to přijde, jako balení na noční nebo kosmetický stolek. Ovšem dávkování, které je pístové musím pochválit! Mám velice ráda pumpičkové dávkovače. 

Aplikace krému je jednoduchá, rychlá a krém se po nanesení opravdu rychle vstřebává do pokožky rukou. Pokožku rukou zanechá krásně jemnou, sametovou, hydratovanou a provoněnou. Hydratovaná o provoněná je ještě několik hodin po aplikace. 

Krém na ruce má 50 ml a stojí 249 Kč

Nyní přichází hodnocení na jednu z mnou vyzkoušených pleťových masek. Jak jsem výše uvedla, tak jsem si vybrala zklidňující avokádovou masku. Já miluji masky a je jedno zda se jedná o masku na vlasy či pleť. Doma mám jak ty s klasickým chemickým složením, tak ty přírodní. Musím ale uznat, že mnohem raději používám ty přírodní. Proto jsem opravdu ráda, že se mi do rukou dostala tato a ještě k tomu avokádová! 

Jedná se o masku s chladivými a zklidňujícími účinky pro vaší pleť. Je vhodná pro citlivou, suchou, unavenou pleť, která je například i po opalovací sezóně nebo i jako prevence předčasného stárnutí. Hydratuje, zmírňuje podráždění, zarudnutí, šupinatění a pocity pnutí. Obsahuje lecitin, glycerin, D-panthenol, avokádová olej, bioaktivní látky z Aloe vera, heřmánkový a levandulový extrakt. 

Balení je u masky úplně totožné, jako u krému na ruce. Jelikož je maska vhodná na pleť, která byla vystavovaná slunečnímu záření, tak už vím, co v mém kufru na dovolenou nesmí chybět! Masku jsem si nanesla na umytou pleť a nechala působit 15 minut. Konzistence masky bych přirovnala k nějakému mastnějšímu krému. Vůně je příjemná, také jde poznat, že se jedná o přírodní produkty, ale opět myšlené v dobrém slova smyslu. Z masky jsem cítila vůni amyrisového dřeva, francouzkou levanduli a maličko i avokádo, ale to pouze zlehka (ono asi nemá žádnou vůni). Po uplynulé době působení jsem masku umyla vodou a v zrcadle si nadšeně prohlížela svojí "novou" pleť. Teď si určitě říkáte, jak přeháním. Nene! Opravdu jsem měla pleť krásně rozzářenou, zklidněnou, jemnou, póry se maličko zatáhly, pleť měla pouze jeden odstín a žádné pocity zarudnutí. 

Maska má 50 ml a stojí 299 Kč

Moc bych chtěla poděkovat webu Blogerky.cz za možnost testovat oba produkty od přírodní české značky Nobilis Tilia

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Avokádo milujem, či už v kozmetike alebo na tanieri :) Masku určite vyskúšam, vďaka za skvelý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem milovnice avokáda, mňam hned bych si ho dala :)
      Moni, nemáš vůbec zač ta tip! Určitě jí zkus, snad budeš stejně spokojená, jako já :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky zkušenosti s těmito produkty to mohu potvrdit i já :)

      Vymazat
  3. Výrobky jsem chtěla vyzkoušet taky, bohužel se na mě nedostala řada a v současnosti mám doma kosmetiky velké množství, takže ani pořizovat nebudu. Každopádně ta avokádová maska musí být pro pleť super.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velká škoda, že jsi neměla tu možnost oba produkty vyzkoušet. Ale úplně tě chápu v tom, že máš plno kosmetiky, tak jí napřed chceš spotřebovat a poté kupovat novou. Já to mám podobně, až na to, že stále kupuji novou a novou :D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!