recenze

Má první zkušenost s plátýnkovou maskou s Tea Tree – Missha

8:00:00 Nela Procházková 8 Comments

Ahoj!
Produkt o kterém bude dnešní recenze jsem už zkoušela před nějakým časem, ale k napsání recenze jsem se dostala až nyní. Ale ono je to i dobře, protože maska se skvěle hodí na tohle úmorné, horké a nedýchatelné počasí. 

Z názvu je již patrné, že se jedná o mojí první zkušenost s plátýnkovou maskou, kterou když jsem si kupovala, tak ještě tak známá nebyla. Tři čtvrtě roku od koupi to určitě bude, ale nějak jsem na ní pozapomněla a při projíždění seznamu, o čem bych mohla napsat recenzi jsem na ní narazila. Ale moc dobře si pamatuji na zkušenosti s ní. Teď už jsou plátýnkové masky zcela běžné a zkušenosti s nimi má snad každá slečna. 

Než ale začnu hodnotit masku, tak něco málo chci napsat ke značce Missha. Jedná se o kosmetickou značku, která má svojí histroii v Koreji roku 2000. V nabídce má produkty jak na vlasy, tělo, pleť a to i z dekorativní části za přijatelné ceny. Hlavními ingrediencemi této značky jsou rostlinné výtažky. Nejčastěji ve složení produktů nalezneš ovocné kyseliny, dřevěné uhlí, extrakty ze sladkovodní a mořských rostlin, kolagen, vitamíny, žen-šen, přírodní oleje, atd.. Celkem dlouho jsem hledala, jestli jsou produkty testovány na zvířatech a dočetla jsem se, že z největší pravděpodobnosti masky nejsou, což mě mile potěšilo!

- hydratuje, čistí, rozjasňuje, osvěžuje, zjemňuje a zklidňuje 
- vhodná pro každou pleť

To plátýnko neboli maska byla zabalena v obyčejném obalu a dal se hezky roztrhnout, abych plátýnko vyndala. Nemusela jsem s ničím čachrovat a do obalu se složitě dostávat. Jelikož plátýnko je napuštěné v tekutině, tak jsem ho z obalu opatrně vyndala rozložila a dala na předem vyčištěnou pleť. Ještě předtím, než jsme jí na pleť rozložila, tak jsem k ní musela přičichnout a příjemně z ní byl cítit Tea Tree. Byla to pro mě nová zkušenost, tak jsem byla trošku v rozpacích. Nemám moc ráda "něco" na obličeji delší dobu. Obyčejné masky mi tolik nevadí, ale ani s nimi nedokáži relaxovat. Vždy když mám na obličeji masku, tak mě na něm něco lechtá, svědí mě nos a já nevím co všechno, prostě zákon schválnosti :-D Aby mi maska nesklouzla z obličeje, tak jsem si hlavu dala mírně do záklonu a poslouchala písničky. No 20 minut nic nedělání bylo pro mě jak 2x delší. Asi jednou se mi stalo, že jsem musela tekutinu z masky utřít na krku, ale jinak vše sedělo jak mělo. 

No řeknu ti, že za to "nic nedělání" to ale stálo! Po sundání plátýnka a zbylé tekutiny, která zůstala na pleti a já jí prsty vmasírovala do pleti, jak se v návodu uvádělo jsem z výsledku byla nadšená. Pleť byla opravdu skvěle hydratovaná, maz byl pryč, pleť byla jemná, zklidněná, rozjasněná a o osvěžení ani nemluvím. Škoda, že jsem si nekoupila buď dvě balení a nebo jsme jí nevyzkoušela nyní v těch vedrech. Protože by to má pleť určitě ocenila! V nabídce je mnoho druhů těchto plátýnkových masek, takže já budu zkoušet a objevovat určitě další! 

Složení:
Agua, Glicerina, Butienglicol, Alcohol desnaturalizado, extract de la hoja de Melaleuca Alternifolia, Fermento del bacilo fermentado, Alantaina, Betána, Caprilio glicol, Carbómero, Tríentanalamina, Fenil trimeticona, Esteres de Jojoba hidrolizados, PEG-40 oceite de ricino hidrogenado, Ácido caprihidroxamico, Hidraxietilcelulosa, 1,2-Hexanodiol, Etilhexilglicerina, Hialuronato de sodio, Sales minerales, Ácido fitico, Acetato de tocoferol, Clarfenesina, Perfume. 

Cena plátýnkové masky s Tea Tree je 49 Kč

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Plátýnkové masky jsou nejlepší :-) jiné už skoro nepoužívám!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím si jich nakoupit do zásob více :)

      Vymazat
  2. Mám rada produkty s tea tree a ešte viacej milujem sheet masky. Túto kombináciu si nemôžem nechať ujsť.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. je super, že si bola spokojná :) čajovníkové produkty sú len málokedy zlé, ako tak čítam :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!