recenze

Krém na ruce s tropickou vůni ananasu a marakuji - Balea

8:00:00 Nela Procházková 20 Comments

 Pokud jsi stejná milovnice ovocných, sladkých a šťavnatých vůní, které právě Balea umí, tak pokračuj dál ve čtení téhle recenze. Já osobně značku Balea mám velice ráda a to především kvůli designu obalů a potom i těm nádherným vůním. Přiznám se, že krém na ruce od této značky mám poprvé. Ani nevím proč jsem si ho dřív nikdy nekoupila a vyzkoušela ho až teď, kdy jsem ho měla i s ostatními produkty ve výhře z jednoho blogu.

Co krém na ruce slibuje?
- hydrataci 
- ruce budou krásně hebké díky obsahu pantenolu a bambuckého másla
- voní po ananasu a marakuje 

Hned se musím pozastavit u designu obalu, který je opravdu nádherný! Jakmile se na něj podívám, tak mi vykouzlí úsměv na tváři a připomene léto (i když léto stále máme, ale za chvilku nás opustí). Obal je přesně takový, jaký má být - veselý a zaujme na první pohled. Jo, tak tohle u Balei zbožňuji! Tuba má 100 ml, ale na internetu jsem viděla, že se dá koupit snad i v cestovním balení. 

Teď se dostáváme k bodu číslo dva a to je vůně, kterou Balea také umí a stejně dobře, jako obaly. Přesně tak, jak sám výrobce píše, že krém voní po ananasu a marakuje, tak takhle voní. Jen si tu vůni představte, šťavnatá, exotická a sladká (ale ne příliš). No a takhle voní krém nejen v tubě, ale i pár hodin po aplikace na ruce :)

Konzistence krému je taková, jako u mnoha jiných. Nepřirovnala bych jí určitě k nějakému máslu, ale opravdu ke krému. Do rukou se vsakuje rychle a nevytváří mastný nepříjemný film, takže nemusíte mít strach s ruky cokoliv dělat několik minut po aplikaci. Samozřejmě na ruce musíte nanést přiměřené množství. Ruce jsou po krému krásně voňavé, hydratované a hebké. Přesně takové, jaké mají být :) 

Za mě určitě tento tropický krém na ruce doporučuji. Jen nebude úplně vhodný pro ty, který nesnesou příliš parfemované krémy a nebo pokud trpíš na suché ruce, tak tohle ti je také nezhydratuje natolik, jako třeba klasický Indulona. 

Dále si můžeš přečíst

20 komentářů:

  1. Krém vyzerá perfektne! Určite rada vyskúšam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto musi voniať nááádherne, aj obal je super:)
    The Noela

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem baleácke produkty, tie vône sú úžasné. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Pár krémů na ruce jsem už od Baley měla a vždy jsem byla spokojená, Balea je opravdu umí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl můj první krém na ruce, ale určitě ne poslední :)

      Vymazat
  6. Balea má super voňavé kousky, ráda je vždy v DMku očuchávám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé já taky :) někdy odcházím z drogérie i přečuchaná, jak z parfumérie, hihi..

      Vymazat
  7. Ten design je opravdu krásný, Baleu mám moc ráda:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  8. Mm, tu vůni bych hned chtěla vyzkoušet. Máš pravdu, Balea tropické ovoce umí bravurně!
    Díky za tip.:)
    Měj se hezky, Š

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti děkuji za komentář :) a měj se také krásně, Štěpánko :)

      Vymazat
  9. Ta vůně by mohla být zajímavá, ale já potřebuju fakt hydratační krémy, jinak mi to je k prdu.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na velmi suché ruce mě vždy pomohla Indulona nebo krém od značky Neutrogena :)

      Vymazat
  10. Balea ty obaly a vůně umí! Vždycky (ať od ní kupuju cokoli) nemůžu se rozhodnout :D
    A tenhl krém si půjdu minimálně očuchat!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, určitě zajdi :) a podle mě bez něj neodejdeš :-D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!