recenze

16H Lip Colour dlouhotrvající barva a lesk na rty č. 05 - Dermacol

8:00:00 Nela Procházková 14 Comments


 Po tomto slavném produktu jsem pokukovala dlouho a vlastně ani nevím proč jsem si ho nepořídila dřív. Ke koupi jsem se rozhoupala teprve nedávno a jestli mi kup stál a to, tak to se dozvíš pokud v recenzi budeš pokračovat dál.
- dodá rtům intenzivní barvu 
- dlouhotrvající
- rychle schne 
- vysoká pigmentace
- vysoký lesk
- hydratuje a zvláčňuje rty 

Tento produkt je na trhu celkem dlouho a nejedná se o žádnou novinku. Ovšem já mu stále odolávala, jednoho dne se to ve mně zlomilo a chtěla jsem ho vyzkoušet také, přesvědčit se o tom, jestli i mně bude tolik vyhovovat a držet na rtech, jako ostatním. Jak mě všichni přesvědčují o tom, že je to obrovský držák a nejde jim odlíčit ani odličovací vodou na voděodolný make-up. A jak jinak se přesvědčit, než ho vyzkoušet. 

Občas mám dny, kdy na rtech chci mít nějakou barvičku, ale toužím po nevýrazném odstínu, který nebude přitahovat oči všech lidí. Proto jsem zvolila odstín č.5, který je světle růžový a má v sobě perleťový efekt. Na výběr je ale opravdu z mnoha krásných odstínů. Mezi nimi jsou jak výrazné, tak právě i jiné nevýrazné barvy, takže si vybere opravdu každá. 

Balení je vymyšleno velmi dobře, protože v jednom produktu se skrývají dva a vytvoří jeden společný efekt, který má vydržet několik hodin a jestli tomu tak je, to se přesvědčíme následovně. Napřed se na rty nanese barevná báze, která je na obalu označena jako č.1, takže se nemusíš obávat, že nebudeš vědět, co nanést na rty jako první. Barevná báze je velmi hezky pigmentovaná a nanáší se skvěle, i když se jedná o aplikátor, který nepatří zrovna k mým velkým oblíbencům. Ale nestěžuji si a s nanášením jsem spokojená :) 

Po 1 minutě nanesení na rty aplikuji ultra lesk a jemnou péči, tedy to co je označené číslem 2. Ta se nanáší úplně stejným aplikátorem, jako u barevné báze, akorát oba produkty mají vlastní aplikátor. I když u toho lesku mám po několika nanesení aplikátor již špinavý, ale velmi lehce se dá obyčejným ubrouskem vyčistit a je skoro jako nový. 

Jakmile mám nanesené obě čísla, tak jsou rty hotové a měly by mě takhle vydržet několik následných hodin. No sama jsem byla poprvé velmi zvědavá a plná očekávání. 

Musím říct, že prvních pár minut mě rty celkem lepily a nebylo mě to úplně nejpříjemnější, jako nic hrozného, ale do recenze jsem to napsat musela. Po pár minutách lepení přešlo a barva držela na rtech jako přibitá nebo spíš přilepená :-D. Udělala jsem jí několik závažných testů, jestli to s nimi ustojí a nebo se z rtů vypaří, jakoby nic. Ona se nevypařila a na rtech byla stále ve své plné parádě. Vydržela pití vody, kávy, olizování rtů a dokonce i několik jídel a to včetně polévky. 

Abych to zkrátila a pomalu ukončila, tak tuhle dlouhotrvající barvu jsem na rtech měla bez jakéhokoliv obnovení přes 8 hodin. Po těch 8 hodinách se mi pomalu začala vytrácet a efekt na rtech se mi nelíbil, takže jsem jí odlíčila. Odlíčení šlo sice hůř, ale dvoufázovým odličovačem to šlo. Musím říct, že na rtech vytvoří opravdu moc hezký efekt a to včetně lesku. Jen nesouhlasím s tím, že by produkt rty hydratoval a zvláčňoval. Je možné, že u někoho jiného tomu tak je, ale mé rty spíše naopak vysušuje a rozhodně nehydratuje. Hydrataci si představuji úplně jinak. 

Já jsem s produktem spokojená, nosím ho ve své kabelce stále a hojně ho používám i přes to, že mi nehydratuje rty. Hydrataci rtům dodám jiným produktem a jsem spokojená :) 

Dlouhotrvající barva na rty od Dermacol stojí 204 Kč a zakoupí jí na notino.cz 

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. Hm, tak ta zní super! Nejlepší je, že vydržela všechny tvé zátěžové testy :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Keď niekedy zájdem do drogérie určite sa po tomto lesku ,,pokukám,,. :)

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma takový výraznější odstín a jsem taky velmi spokojená. Akorát pokukuji po nějakém méně výrazném odstínu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Já sice lesky na rty nemám moc ráda, ale pokud tenhle něco vydrží, tak super:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Nice colours i like that.
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!